Do rywalizacji stanęło 40 załóg. Była to III edycja rajdu z serii Przeprawowych Mistrzostw H6 PMO.
- Zawody były bardzo emocjonujące. Przez sześć godzin jeździliśmy w pętli, która prowadziła przez zróżnicowany teren. Zaczynając od szybkich prostych, które zmieniają się w doły z wodą, a na końcu czekały nas strome podjazdy. Wszystkie te przeszkody wymagały dużego skupienia i precyzji, by nie uszkodzić samochodu i dojechać do mety. Nie wszystkim się to udało. Jednak mimo drobnych awarii daliśmy radę, zdobywając I miejsce. - opowiada uczestnik z mieleckiej drużyny.
Mielczan reprezentowały trzy zespoły z klubu 4X4 MIELEC i to właśnie one podzieliły podium między sobą.
I miejsce zdobył zespół w składzie: Władysław Parylak i Daniel Parylak (RMI4x4).
- Po nieudanym występie na poprzedniej rundzie, teraz nie odpuszczaliśmy do samego końca. Mimo dwóch kapci w oponach, wykręciliśmy pierwsze miejsce. - powiedział nam Daniel Parylak.
II miejsce zajęli Marcin Surowiec i Wojciech Burghardt (Surowiec Team). Tym razem awarie opuściły załogę, a ta pokazała techniczną jazdę i opanowanie na wysokim poziomie.
III miejsce należało do Krzysztofa Czyrnego i Bartka Grzelaka (4x4 Mielec Team).
Na wysokich miejscach nad polskim morzem, znalazły się także inne ekipy z Podkarpacia: II miejsce w NOL: Jacek i Maciej Musz, I miejsce w ADV: Marcin Wieczorek i wraz z Marcin Krawczyk. Przed drużynami kolejna IV rundka już w październiku w Jeleniej Górze.
Zwycięzcy H6 PMO runda III:
NOL
- Adam Andrzejewski, Mariusz Brodacki
- Jacek i Maciej Musz
- Marcin Izdebski, Krzysztof Tudek
ADV
- Marcin Wieczorek, Marcin Krawczyk
- Arkadiusz Mickiewicz, Zjednoczeni w Błocie
- Karol Głowacz, Kamil Staniszewski
CHL
- Władysław i Daniel Parylak
- Marcin Surowiec, Wojciech Burghardt
- Krzysztof Czyrny, Bartek Grzelak
Przeprawowe Mistrzostwa H6 rozgrywają się w trzech klasach: NO LIMIT, ADVANCE i CHALLENGE.
- Klasa No Limit auta maksymalnie zmodyfikowane, posiadające wyciągarkę mechaniczną i dowolną ilość elektrycznych.
- Klasa Advance auta maksymalnie zmodyfikowane, posiadające dwie wyciągarki elektryczne.
- Klasa Challenge to auta z seryjnym nadwoziem i jedną wyciągarką elektryczną.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.