Na szkolnym przeglądzie kolęd wystąpili przedstawiciele klas: I C, II C, III C, IV A, IV C oraz cała klasa IV B wraz z wychowawczynią panią Krystyną Sumiec z V LO.Wszyscy uczestnicy zaprezentowali się bardzo dobrze. Nie zabrakło eleganckich, odświętnych strojów, co widzimy na zdjęciach. Widać wyraźnie, że wszyscy włożyli wiele zaangażowania, pracy i serca, prezentując umiejętności wokalne, gry na instrumentach i dołożyli wszelkich starań, aby ich występy były bardzo dobrze dopracowane.
Jak na każdym przeglądzie tak i tu, nie zabrakło jury, które obradowało w składzie: pani Jolanta Witek, pani Agnieszka Straż, pan Maciej Kosztyła oraz wolontariuszy, którzy mają na swoim koncie wiele sukcesów artystycznych czyli: Julia Chmiel, Aleksandra Myszka (maturzystki z kl. IV C) i Szymon Robak (kl. VIII b Szk. Podst. nr 8 przyznali oni wyróżniania wszystkim uczestnikom. Tytuł laureata otrzymały delegacje z klas: I C, II C, IV C. Nagrodę specjalną zdobyła kl. IV B z wychowawczynią panią Krystyną Sumiec, która od wielu lat aktywnie ze swoimi wychowankami bierze udział w Przeglądach Kolęd.
Jak czytamy na facebooku V LO, kolęd i pastorałek wysłuchała również dyrektor Joanna Gładyszewska, która wyraziła uznanie dla młodych talentów i podkreśliła wysoki poziom prezentacji.
Każdy uczestnik otrzymał pamiątkowy dyplom i słodycze, a także dodatnie punkty z zachowania, oceny z religii i muzyki.
Ten bardzo dobry i na wysokim poziomie przegląd prowadzili wolontariusze: Kinga Czajkowska i Wojciech Kozłowski z kl. VIII ze Szk. Podst. Nr 8. Dekoracje przygotowały wolontariuszki z kl. IV A: Ania i Ola Maciejowskie, Natalia Swół. Za stronę techniczną i zdjęcia odpowiadali wolontariusze z kl. VIII b ze Szk. Podst. nr 8: Wiktor Kłoda i Wiktor Szrom.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.