reklama

Urząd Miejski w Mielcu ogłasza rekrutację. Aktualne oferty pracy

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Canva.com

Urząd Miejski w Mielcu ogłasza rekrutację. Aktualne oferty pracy - Zdjęcie główne

Prezydent Miasta Mielca ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze. | foto Canva.com

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

AktualnościUrząd Miejski w Mielcu ogłasza rekrutację na kluczowe stanowiska. Poszukiwani są specjaliści z zakresu promocji, urbanistyki, zarządzania energią oraz rozwoju miasta. To doskonała okazja dla osób z doświadczeniem i pasją, by dołączyć do zespołu i współtworzyć przyszłość Mielca.
reklama

Urząd Miejski w Mielcu prowadzi otwarty i konkurencyjny nabór na kilka wolnych stanowisk. Oferta skierowana jest do osób chcących rozwijać się zawodowo w administracji publicznej.

reklama

Dostępne stanowiska, wymagania i zakres obowiązków

Podinspektor w Biurze Promocji i Sportu

Liczba wakatów: 2 etaty.

Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w promocji i obsłudze mediów społecznościowych, znajomość programów graficznych, prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków:

      • Przygotowywanie i redagowanie materiałów promocyjnych oraz wystąpień Prezydenta.
      • Obsługa mediów społecznościowych i strony internetowej.
      • Organizacja imprez i wydarzeń o charakterze promocyjno-sportowym.
      • Realizacja działań z zakresu komunikacji z mieszkańcami.
Termin składania dokumentów: do 27 listopada 2024 r.

reklama

Podinspektor w Referacie Urbanistyki

Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (np. architektura, gospodarka przestrzenna), znajomość programów takich jak QGIS czy AutoCAD, mile widziane doświadczenie w administracji publicznej.

Zakres obowiązków:

      • Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących warunków zabudowy i lokalizacji celu publicznego.
      • Przygotowywanie dokumentacji związanej z gospodarką przestrzenną.
      • Współpraca z autorami opracowań planistycznych i przygotowywanie koncepcji zagospodarowania terenu.
Termin składania dokumentów: do 2 grudnia 2024 r.

reklama

Podinspektor – doradca ds. zarządzania energią

Wymagania: wykształcenie techniczne (np. energetyka, elektrotechnika), znajomość przepisów dotyczących energii odnawialnej, gotowość do podjęcia studiów podyplomowych, znajomość zagadnień Smart City.

Zakres obowiązków:

      • Monitorowanie i analiza zużycia energii w obiektach gminy.
      • Inicjowanie działań modernizacyjnych, np. termomodernizacji budynków publicznych.
      • Współpraca w zakresie tworzenia klastrów energii i spółdzielni energetycznych.
      • Prowadzenie działań edukacyjnych na temat zarządzania energią i ochrony środowiska.
Termin składania dokumentów: do 29 listopada 2024 r.

Jak aplikować?

Wymagane dokumenty, takie jak CV, list motywacyjny czy oświadczenia, należy dostarczyć osobiście, pocztą lub poprzez platformę ePUAP na adres:
Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, pok. 20.
Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem dotyczącym stanowiska.

Więcej informacji na temat rekrutacji można znaleźć na stronie internetowej miasta: www.mielec.pl.

 

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu korso.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama